• REVOLUCION DE LAS RELACIONES PERSONALES, LA

    HOCHMAN, LARRY EMPRESA ACTIVA Ref. 9788492452644 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Cómo acercarse eficientemente a los clientes* Un libro oportuno y práctico para los tiempos que corren.Tus clientes están furiosos, ¡muy furiosos!La recesión ha dejado a los consumidores sintiéndose ansiosos, traicionados y desganados. Saben que las empresas suelen prometer demasiado y cumplir poco....
    Ancho: 135 cm Largo: 213 cm Peso: 212 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    12,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-92452-64-4
    • Data d'edició : 01/11/2010
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : HOCHMAN, LARRY
    • Nª de pàgines : 160
    • Col·lecció : GESTIÓN DEL CONOCIMIENTO
    • Any d'edició : 2010

    Cómo acercarse eficientemente a los clientes


    * Un libro oportuno y práctico para los tiempos que corren.


    Tus clientes están furiosos, ¡muy furiosos!


    La recesión ha dejado a los consumidores sintiéndose ansiosos, traicionados y desganados. Saben que las empresas suelen prometer demasiado y cumplir poco. Ahora son cínicos respecto a lo que les prometen y la confianza en las empresas está en su nivel más bajo.


    Es por eso que se requiere una revolución en las relaciones personales entre empresas y consumidores, los que entiendan a su cliente serán quienes tendrán éxito. La forma de crear verdadero valor es a través de las relaciones que se establezcan entre empresas y clientes.


    Simple, profundo, práctico y lleno de ejemplos, este libro es lectura esencial para los líderes de los próximos años.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al butlletí del Racó del Llibre!

¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades