• RETENER Y FIDELIZAR A LOS CLIENTES EN UNA SEMANA

    EN UNA SEMANA

    SMITH, JANE GESTION 2000 EMPRESA Ref. 9788480887267 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
     A medida que el mercado se va haciendo cada vez más competitivo, los clientes pueden ir a buscar lo que quieren a cualquier otro lugar si no lo encuentran en una empresa. Por ello, hay que encontrar nuevas formas de mantener la lealtad de los clientes existentes. El objetivo de este libro es expone...
    Ancho: 130 cm Largo: 200 cm Peso: 158 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    7,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8088-726-7
    • Data d'edició : 01/11/2007
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : SMITH, JANE
    • Nª de pàgines : 104
    • Col·lecció : EN UNA SEMANA
    • Any d'edició : 2007

     A medida que el mercado se va haciendo cada vez más competitivo, los clientes pueden ir a buscar lo que quieren a cualquier otro lugar si no lo encuentran en una empresa. Por ello, hay que encontrar nuevas formas de mantener la lealtad de los clientes existentes. El objetivo de este libro es exponer cómo se puede conseguir y mantener con éxito a un cliente.
    Los temas que se analizan son:
    El valor de centrarse en la retención de clientes existentes
    Identificar a los clientes y descubrir lo que quieren
    Ofrecer incentivos para mantener la lealtad de los clientes
    Movilizar a los empleados para que ofrezcan a los clientes lo que desean
    Retener a los clientes cuando las cosas no van bien.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al butlletí del Racó del Llibre!

¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades