• VALOR DE LA MARCA EN EL SERVICIO AL CLIENTE,EL

    EL NUEVO MARGEN COMPETITIVO

    BARLOW, JANELLE GESTION 2000 EMPRESA Ref. 9788496426450 Ver otros productos del mismo autor
    La asignación de marca es una parte integral de la estrategia empresarial moderna. En este libro, Janelle Barlow y Paul Stewart muestran que ofrecer un servicio on-brand -un servicio que respalde y amplíe la marca de una compañía- puede reportar una ventaja competitiva enorme.En esta obra se asocian...
    Ancho: 170 cm Largo: 230 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    18,85 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-96426-45-0
    • Data d'edició : 01/10/2005
    • Idioma : CAS
    • Autors : BARLOW, JANELLE
    • Traductors : BARRERA AGUILERA, MARIONA
    • Nª de pàgines : 248
    • Nº de col·lecció : 3524
    • Any d'edició : 2005
    La asignación de marca es una parte integral de la estrategia empresarial moderna. En este libro, Janelle Barlow y Paul Stewart muestran que ofrecer un servicio on-brand -un servicio que respalde y amplíe la marca de una compañía- puede reportar una ventaja competitiva enorme.



    En esta obra se asocian el desarrollo del servicio de atención al cliente a la psicología de marca para demostrar que las empresas pueden convertir la entrega de sus servicios en una herramienta eficiente para crear y mantener una identidad de marca distinta.



    Este libro enseña cómo:



    · Desatar todo el potencial de una marca.

    · Lograr que el servicio de atención esté tan definido que llegue a tener más fuerza que la que posee la idea de una marca.

    · Personalizar y fortalecer las marcas a través de las interacciones empleados-clientes.

    · Respaldar la marca desde dentro mediante la conducta de los directivos.

    · Vincular las propuestas de marca con el estilo y mensajes de venta.

    · Grabar un servicio on-brand en el ADN de la empresa a través de políticas de recursos humanos, defensores de marca y alineación cultura/marca.

    · Comunicarse internamente para garantizar que las marcas resuenan dentro de las empresas.



    Una marca integrada tiene que ser expresada a través de todos los aspectos de la cultura de empresa de una compañía, sobre todo en el intercambio humano de los servicios de atención al cliente. Este libro sienta un precedente mostrando cómo vitalizar una marca definida e identificable a través del servicio.



    Janelle Barlow es presidenta de la sucursal en EE.UU de TMI International, una consultora multinacional. Es autora de cuatro libros precedentes, entre los que destacan los bestsellers A complaint is a gift y Emotional Value. Ha recibido en dos ocasiones el prestigioso premio internacional Trainer of the Year, de TMI, así como también la designación de Certified Speaking Professsional (CSP), de la National Speakers Association, de cuyo consejo administra

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al butlletí del Racó del Llibre!

¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades