• FIDELIZACION DE CLIENTES

    MAXIMICE EL VALOR DE SUS CLIENTES

    PINEDO, ALFONSO NETBIBLO Ref. 9788497452021 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Nadie duda de la importancia de conseguir que nuestros clientes sean fieles, pero para conseguir una empresa que realmente esté orientada a ellos hay que empezar adoptando una filosofía en la que el cliente sea el centro. En el momento en que todos los miembros de la organización sean partícipes de ...
    Ancho: 105 cm Largo: 155 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    10,58 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-9745-202-1
    • Data d'edició : 01/05/2009
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : PINEDO, ALFONSO
    • Nª de pàgines : 104
    • Col·lecció : BUSINESS POCKET
    • Any d'edició : 2009
    Nadie duda de la importancia de conseguir que nuestros clientes sean fieles, pero para conseguir una empresa que realmente esté orientada a ellos hay que empezar adoptando una filosofía en la que el cliente sea el centro. En el momento en que todos los miembros de la organización sean partícipes de esta nueva filosofía, podemos empezar a establecer verdaderas políticas de fidelización de clientes. En este libro repasamos brevemente las tácticas más importantes para obtener clientes rentables y satisfechos, pasando desde el estudio de las métricas más importantes para la fidelización hasta las herramientas más utilizadas por las empresas para fidelizar clientes.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al butlletí del Racó del Llibre!

¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades