HORARI Dilluns a Dissabte 8.30 a 13.30 i de 17 a 20. Diumenges de 8.30 a 13.30. Comandes a través del Web, del Mail info@racodelllibre.cat o WhatsApp 622590126 per recollir a la botiga o servei a domicili.
El estudio de los mercados debe ser una premisa básica en las decisiones de los gestores de organizaciones y destinos turísticos. Existen muchos libros y manuales publicados sobre investigación de mercados, pero a pesar de ello todavía es muy escasa la perspectiva de investigación de mercados en est...
Autors :LOPEZ BONILLA, JESUS MANUEL/LOPEZ BONILLA, LUIS MI
Nª de pàgines :200
Col·lecció :ECONOMÍA Y EMPRESA
Any d'edició :2012
El estudio de los mercados debe ser una premisa básica en las decisiones de los gestores de organizaciones y destinos turísticos. Existen muchos libros y manuales publicados sobre investigación de mercados, pero a pesar de ello todavía es muy escasa la perspectiva de investigación de mercados en este ámbito, al menos en España y en los países hispanoamericanos. Aunque en su origen se dirige principalmente hacia los estudiantes universitarios de turismo, éste también es un manual que puede ser muy útil para otros estudiantes, estudiosos y profesionales dedicados a la investigación turística. El contenido de este libro se estructura en siete temas. Seis de ellos abarcan los conceptos básicos de la investigación de mercados turísticos, los sistemas y fuentes de información en turismo y el proceso de investigación de dichos mercados. Dentro de este proceso se profundiza en el detalle de las técnicas de investigación de mercados, el diseño de cuestionarios y las escalas de medidas en la investigación de este sector. Por último, se ha creído relevante incluir un tema práctico dedicado al diseño de experimentos aplicados al ámbito del turismo.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.
¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!