HORARI Dilluns a Dissabte 8.30 a 13.30 i de 17 a 20. Diumenges de 8.30 a 13.30. Comandes a través del Web, del Mail info@racodelllibre.cat o WhatsApp 622590126 per recollir a la botiga o servei a domicili.
English for Customer Care is suitable for people who have direct contact with customers in a variety of contexts, including hotels, banks, helpdesks and call centres. Students learn the language skills, professional techniques, and specific strategies they need to communicate successfully in Englis...
Ancho:
195
cm
Largo:
260
cm
Peso:
260 gr
No disponible
25,55 €
Descripció
ISBN :978-0-19-457906-3
Data d'edició :01/01/2007
Idioma :Español, Castellano
Autors :RICHEY, ROSEMARY
Nª de pàgines :80
Col·lecció :INT EXPRESS
Any d'edició :2007
English for Customer Care is suitable for people who have direct contact with customers in a variety of contexts, including hotels, banks, helpdesks and call centres. Students learn the language skills, professional techniques, and specific strategies they need to communicate successfully in English with customers. Each unit of English for Customer Care addresses the different forms of customer contact, such as face to face meetings, telephone calls, and written communication. The final unit presents the skills needed to solve problems and deal with customer complaints effectively.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.
¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!