HORARI Dilluns a Dissabte 8.30 a 13.30 i de 17 a 20. Diumenges de 8.30 a 13.30. Comandes a través del Web, del Mail info@racodelllibre.cat o WhatsApp 622590126 per recollir a la botiga o servei a domicili.
El consumo de televisión se ha convertido en una actividad cotidiana para millones de personas. Pero, ¿qué sabemos acerca del telespectador? ¿Cómo se le ha investigado? ¿Qué adjetivos se le han asignado? ¿Qué finalidades ha tenido su estudio? Éstas son las preguntas que intenta responder este libro....
El consumo de televisión se ha convertido en una actividad cotidiana para millones de personas. Pero, ¿qué sabemos acerca del telespectador? ¿Cómo se le ha investigado? ¿Qué adjetivos se le han asignado? ¿Qué finalidades ha tenido su estudio?
Éstas son las preguntas que intenta responder este libro. En él, se recogen las diferentes corrientes que han definido el estudio de la audiencia de televisión a lo largo del siglo XX tanto desde la perspectiva más académica (efectos, usos y gratificaciones, y estudios culturales) como desde la comercial (estudios de medición). Ahora bien, es la necesidad de encontrar nociones y herramientas para abordar el presente lo que guía este recorrido por el pasado. De este modo, plantea cuestiones como la vigencia del concepto de masa, a pesar de la cada vez más extendida idea de una audiencia activa, o la necesidad de ir más allá en el ámbito de los estudios culturales, frente a las numerosas -y a veces hasta encarnizadas- críticas que éstos están recibiendo.
Aceptada la idea de que una manera de investigar es también una manera de observar el mundo, que propicia unas explicaciones y excluye otras, en esta obra también se reflexiona acerca del papel del investigador.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.
¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!