HORARI Dilluns a Dissabte 8.30 a 13.30 i de 17 a 20. Diumenges de 8.30 a 13.30. Comandes a través del Web, del Mail info@racodelllibre.cat o WhatsApp 622590126 per recollir a la botiga o servei a domicili.
La creació de COMRàdio va convulsionar el panorama audiovisual català i tota la situació política i social de Catalunya. La irrupció de la primera xarxa d?emissores locals connectades amb una nova fórmula va trencar l?statu quo comunicacional establert.Aquest llibre sintetitza els primers anys de vi...
Ancho:
145
cm
Largo:
230
cm
Peso:
250 gr
No disponible
14,90 €
Descripció
ISBN :978-84-96521-25-4
Data d'edició :01/07/2006
Idioma :CAT
Autors :COPPULO, SILVIA
Nª de pàgines :288
Col·lecció :EL FIL D'ARIADNA
Nº de col·lecció :19
Any d'edició :2006
La creació de COMRàdio va convulsionar el panorama audiovisual català i tota la situació política i social de Catalunya. La irrupció de la primera xarxa d?emissores locals connectades amb una nova fórmula va trencar l?statu quo comunicacional establert.
Aquest llibre sintetitza els primers anys de vida del projecte COMRàdio (1993-1996) a partir de l?anàlisi del seu model, amb les dades més significatives que la defineixen i el testimoni personal i contrastat dels seus promotors. Alhora, es fa ressò de la multiplicitat de factors que van incidir en el fet que la nova emissora constituís un revulsiu no exempt de controvèrsia. El llibre constitueix també una radiografia completa de la gestació, creació i recepció d'una emissora de ràdio pública.
Sílvia Cóppulo
Ha estat testimoni directe de bona part dels fets que s'expliquen al llibre, però no ha volgut refiar-se d'aquests coneixements i ha portat a terme una profunda investigació tant documental en arxius i hemeroteques com vivencial mitjançant entrevistes als personatges més importants en la creació de COMRàdio.
Periodista, professional de la ràdio i la televisió, Sílvia Cóppulo és llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona. Aquest llibre constitueix el treball d?investigació del seu doctorat a la Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna, Universitat Ramon Llull.
Des de la productora que va fundar el 1993, ECOS, ha dirigit i presentat a COMRàdio, durant 10 anys (1996-2006), el magazín «Catalunya plural», el programa diari degà de l?emissora i el més premiat. A TVE-Catalunya ha dirigit i presentat el debat «Amb ulls de dona», l?únic en el panorama audiovisual que garanteix l?equitat entre homes i dones. Anteriorment, ha col?laborat amb Catalunya Ràdio (1984-1996) dirigint i presentant programes d?actualitat i debat. A TV3 ha codirigit i copresentat el debat «Polèmic» (1992-1993), i va ser adjunta de direcció de «La vida en un xip» (1990-1992) amb Joaquim M. Puyal.
Al llarg de la seva carrera, ha estat guardonada amb «La Mujer en la Unión Europea 2000», «Millor professional», per l?ICC de la Generalitat de Catalunya, «Premi Comunicació i Benestar» de l?Ajuntament de Barcelona, «Premi Equitat i Diferència entre Homes i Dones» de la Generalitat, «Micròfon de plata» de l?APEI-PRTV i «Òmnium Cultural» entre d?altres.
Amb Francesc-Xavier Altarriba i altres col?laboradors, ha publicat Nous perfils professionals de ràdio i televisió (1994).
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.
¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!