HORARI Dilluns a Dissabte 8.30 a 13.30 i de 17 a 20. Diumenges de 8.30 a 13.30. Comandes a través del Web, del Mail info@racodelllibre.cat o WhatsApp 622590126 per recollir a la botiga o servei a domicili.
"Marketing de ciudades" presenta los nuevos desafíos a los que se enfrentan las ciudades en el nuevo milenio, utilizando conceptos y herramientas de marketing con un enfoque similar al de las empresas que trabajan con una orientación al cliente.Partiendo del concepto fundamental de que el marketing ...
Dimensions:
230 x 160 x 12 cm
Peso:
250 gr
No disponible
15,50 €
Descripció
ISBN :978-84-368-1752-2
Data d'edició :01/05/2003
Idioma :CASTELLA
Autors :ELIZAGARATE, VICTORIA DE
Nª de pàgines :200
Col·lecció :MARKETING SECTORIAL
Nº de col·lecció :6804
Any d'edició :2003
"Marketing de ciudades" presenta los nuevos desafíos a los que se enfrentan las ciudades en el nuevo milenio, utilizando conceptos y herramientas de marketing con un enfoque similar al de las empresas que trabajan con una orientación al cliente.
Partiendo del concepto fundamental de que el marketing se ocupa de identificar y satisfacer las necesidades humanas y sociales, la gestión municipal y la gestión pública deben orientarse desde una perspectiva de marketing social; es decir, identificando las necesidades, deseos e intereses de los diferentes públicos objetivos existentes en la ciudad para satisfacerlos de la manera más efectiva, de forma que preserven o realcen el bienestar a largo plazo de dichos usuarios y del conjunto de la sociedad.
La primera parte del libro, conceptual y metodológica, tiene por objetivo explicar cómo se ha llegado a este enfoque, analizando las principales transformaciones que se han producido en el tejido urbano desde finales del siglo XX, y cómo es necesaria la aplicación del marketing a la ciudad, como herramienta para la creación de valor, satisfacción de los usuarios y comunicación de ese valor a todos los que necesiten sus servicios, siempre desde una perspectiva de elección en un mundo globalizado.
La segunda parte es práctica, en el sentido de que en ella se desarrollan las diferentes estrategias que permitirán incrementar la competitividad de las ciudades, así como las tácticas de marketing necesarias para desarrollar, como eje central, el plan de marketing de la ciudad.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.
¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!