• QUEJA ES UNA REGALO, UNA

    CÓMO UTILIZAR LA OPINIÓN DE LOS CLIENTES PARA LA MEJORA CONTINUA

    BARLOW, JANELLE EDICIONES GESTION 2000 EMPRESA Ref. 9788480887649 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Si quiere que sus clientes sean fieles, tiene que considerar que sus propias quejas son regalos que le permitirán mejorar día a día. Este libro le ayudará a convertir las quejas en un instrumento estratégico para aumentar la satisfacción de sus clientes.Para ello se desarrollan temas tales como:-Act...
    Ancho: 165 cm Largo: 230 cm Peso: 371 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    20,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8088-764-9
    • Data d'edició : 01/11/2007
    • Idioma : CASTELLA
    • Autors : BARLOW, JANELLE
    • Nª de pàgines : 196
    • Col·lecció : OPERACIONES
    • Any d'edició : 2007

    Si quiere que sus clientes sean fieles, tiene que considerar que sus propias quejas son regalos que le permitirán mejorar día a día. Este libro le ayudará a convertir las quejas en un instrumento estratégico para aumentar la satisfacción de sus clientes.


    Para ello se desarrollan temas tales como:



    -Actuar como si las quejas fueran regalos.
    -Cómo tratar con clientes descontentos.
    -Cómo manejar las críticas personales.
    -Cómo responder a las quejas presentadas por escrito.
    -Cómo crear una organización receptiva a las quejas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al butlletí del Racó del Llibre!

¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades