• FIDELIZAR AL CLIENTE

    MARKETING, INTERNET E IMAGEN DE MARCA

    LEHU, JEAN-MARC PAIDOS MARKETING PUBLICITAT Ref. 9788449311024 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Todo el mundo habla de fidelización, pero pocos son los que logran realmente fidelizar a sus clientes o consumidores. ¿Por qué? ¿Qué significa exactamente la palabra en cuestión? ¿Cuáles son las herramientas de una estrategia de fidelización eficiente? ¿Y cuáles los puntos fuertes y débiles de las p...
    Ancho: 160 cm Largo: 220 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    26,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-493-1102-4
    • Data d'edició : 01/07/2001
    • Idioma : CASTELLA
    • Autors : LEHU, JEAN-MARC
    • Traductors : PATRICK DUCHER
    • Nª de pàgines : 380
    • Col·lecció : EMPRESA
    • Nº de col·lecció : 3709
    • Any d'edició : 2001
    Todo el mundo habla de fidelización, pero pocos son los que logran realmente fidelizar a sus clientes o consumidores. ¿Por qué? ¿Qué significa exactamente la palabra en cuestión? ¿Cuáles son las herramientas de una estrategia de fidelización eficiente? ¿Y cuáles los puntos fuertes y débiles de las principales técnicas de fidelización? ¿Qué trampas hay que evitar? ¿Qué empresas logran realmente fidelizar a sus consumidores y cómo lo consiguen?


    Éstas son algunas de las preguntas a las que se propone contestar este libro, además de ayudarle a:


    - Concebir una estrategia en la que nadie resulte perdedor.


    - Escoger las técnicas adecuadas que le permitirán optimizar su operatividad.


    - Maximizar las posibilidades de éxito de la operación en curso, desarrollando una relación de confianza eficaz y rentable entre la empresa y su cliente.


    - Localizar correctamente los objetivos.


    - Planear una estrategia operacional.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al butlletí del Racó del Llibre!

¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades