• ORGANIZACION ATENTA

    CONSEJOS PARA TENER CLIENTES CONTENTOS

    ELIAS, JOAN GESTION 2000 Ref. 9788480885195 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Con un lenguaje sencillo y estructurado de forma ágil, Joan Elías ofrece consejos para aquellas personas y organizaciones que trabajan diariamente en contacto con sus clientes. Es una obra práctica y necesaria para aquellas empresas que su mayor patrimonio es tener a sus clientes satisfechos. La par...
    Ancho: 165 cm Largo: 230 cm Peso: 275 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    16,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8088-519-5
    • Data d'edició : 01/11/2007
    • Idioma : CASTELLA
    • Autors : ELIAS, JOAN
    • Nª de pàgines : 144
    • Col·lecció : MARKETING Y VENTAS
    • Any d'edició : 2007

    Con un lenguaje sencillo y estructurado de forma ágil, Joan Elías ofrece consejos para aquellas personas y organizaciones que trabajan diariamente en contacto con sus clientes. Es una obra práctica y necesaria para aquellas empresas que su mayor patrimonio es tener a sus clientes satisfechos. La particular visión de los vendedores en la mejora de la calidad de la Atención al Cliente y, sobre todo, el capítulo de las "Enfermedades" del Personal de Contacto (Caperucita Roja, Acumular Atención, El Síndrome Horario, etc.), es una reflexión sobre actitudes negativas que, planteadas con originalidad, difícilmente le dejarán de sorprender. En esta segunda edición se han incluido nuevas "Enfermedades" del Personal de Contacto. Con los consejos de Organización Atenta será capaz de preparar a su empresa para tener Clientes Contentos.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al butlletí del Racó del Llibre!

¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades