HORARI Dilluns a Dissabte 8.30 a 13.30 i de 17 a 20. Diumenges de 8.30 a 13.30. Comandes a través del Web, del Mail info@racodelllibre.cat o WhatsApp 622590126 per recollir a la botiga o servei a domicili.
En la actualidad, la labor del gestor de comunidades online se ha convertido en una potente y efectiva estrategia de comunicación y marketing. El gran libro del community manager explica cómo debe actuar el responsable de social media y establece los principios fundamentales de la gestión de la rep...
Ancho:
150
cm
Largo:
230
cm
Peso:
402 gr
No disponible
17,95 €
Descripció
ISBN :978-84-9875-341-7
Data d'edició :01/01/2014
Idioma :Español, Castellano
Autors :MANUEL MORENO MOLINA
Nª de pàgines :272
Col·lecció :MARKETING Y VENTAS
Any d'edició :2014
En la actualidad, la labor del gestor de comunidades online se ha convertido en una potente y efectiva estrategia de comunicación y marketing. El gran libro del community manager explica cómo debe actuar el responsable de social media y establece los principios fundamentales de la gestión de la reputación de las marcas en internet, desde una visión juiciosa y ponderada de esta nueva profesión denominada community manager.El autor, experto en redes sociales y empresa, describe las herramientas básicas para crear y gestionar una comunidad, profundiza en las principales plataformas existentes, proporciona útiles y sorprendentes consejos sobre cómo analizar los resultados obtenidos de las acciones emprendidas, y cómo reorientarlas según las necesidades. Además, ofrece prácticas estrategias y recursos para optimizar el trabajo del community manager, revela las fuentes de información de referencia y explica cómo realizar concursos, promociones y campañas de publicidad.Este libro, con referencias a los muchos mitos de la profesión, ha sido elaborado de manera clara y sencilla como si fuera un extenso post del blog TreceBits que escribre el autor, web especializada en redes sociales y periodismo 2.0 que, tras cinco años de actividad, se ha convertido en un referente de la información sobre social media en lengua española, especialmente para las empresas y las marcas.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.
¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!