• ESTRUCTURA DE LA ACTIVIDAD PUBLICITARIA

    LA INDUSTRIA DE LA PUBLICIDAD DE LA "A" A LA "Z". ESPAÑA, UN CASO EXTRAPOLABLE

    CASTELLBLANQUE, MARIANO R PAIDOS Ref. 9788449310553 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Este libro ofrece al estudiante universitario (de publicidad, de periodismo, de comunicación audiovisual, de marketing, de psicología) y al profesional con curiosidad el estudio pormenorizado de todos los agentes que intervienen en la industria de la publicidad y que, como si se tratara de un edific...
    Ancho: 130 cm Largo: 200 cm Peso: 280 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    17,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-493-1055-3
    • Data d'edició : 01/04/2001
    • Idioma : CASTELLA
    • Autors : CASTELLBLANQUE, MARIANO R
    • Nª de pàgines : 286
    • Col·lecció : PAPELES DE COMUNICACION
    • Nº de col·lecció : 2881
    • Any d'edició : 2001
    Este libro ofrece al estudiante universitario (de publicidad, de periodismo, de comunicación audiovisual, de marketing, de psicología) y al profesional con curiosidad el estudio pormenorizado de todos los agentes que intervienen en la industria de la publicidad y que, como si se tratara de un edificio, constituyen su estructura, es decir: anunciantes, agencias de publicidad, centrales de medios, consumidores, medios publicitarios convencionales y no convencionales, universidad e investigación, empresas de servicios auxiliares y legislación impuesta y autoimpuesta.


    Su ambicioso subtítulo pretende reflejar que es el primer libro que, de manera sucinta, engloba en una sola obra y de manera organizada y pedagógica todos los elementos que intervienen en una industria que mueve miles de millones de dólares al año y, lo que es más importante, que conforma buena parte de la cultura de la sociedad moderna.


    La publicidad está de moda. Su propio nombre se ha visto superado y son muchos los que prefieren hablar de ?comunicación empresarial e institucional?, siendo la publicidad una de sus numerosas técnicas. En cualquier caso, es una carrera, una profesión y una industria en constante crecimiento, dado que trata de comunicar con eficacia a gobiernos con ciudadanos, a empresas con empresas, a empresas con consumidores, a consumidores con consumidores, etc. Es la era de la ?comunicación comercial?, donde, por su importancia económica y social, la industria de la publicidad es la reina.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al butlletí del Racó del Llibre!

¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades